Català    

    Castellà

.    inici

mail

Segueix-nos a 

Qui som

Ajuda'ns a canviar el món

Accions per al Medi Ambient

Sala de premsa

Treballa a Femarec

 Formació Continuada

 

Empreses

Formació Psicoteràpia Integració Social i Laboral Coaching laboral

Companyia de Teatre

 
 

Inici -> Formació -> Formació Continuada -> Oferta formativa -> Per a treballadors/ores en actiu

 

Oferta formativa
Consultora
Pràctiques empresa

Equip humà

Característiques

Experiència

Col·laboracions

Contacte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formació per a:

 
Administracions públiques Empreses i entitats privades

Treballadors/ores

en actiu.

Programes de formació professional per a l'ocupació 100% subvencionats, adreçats prioritàriament a treballadors/ores en actiu, promoguts pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya

Community Manager

Cursos 100% subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya

Fitxa Tècnica:


  • Modalitat: Presencial

  • Durada: 50h.

  • Calendari: De gener a desembre 2018

  • Localitats d'impartició:

 A Barcelona:

A Girona:

A Tarragona:

Barcelona Ciutat

Calafell

Gelida

Lliçà de Munt

Montcada i Reixac

Palau Solità i Plegamans

Pineda de Mar

Polinyà

Ripollet

Sant Celoni

Sant Fruitós de Bages

Sant Vicenç dels Horts

Vilanova del Vallès 

Figueres

Llagostera

Llançà

Olot

Palol de Revardit

Ripoll

Vidreres

Alcanar

L'Ametlla de Mar

Cambrils

Roda de Berà

Valls

  • Qui hi pot participar: Treballadors i treballadores en actiu (règim general o autònoms).

Objectius del curs:


Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.

Per aquest motiu, en finalitzar el curs, el participant ha de ser capaç de:

  1. Dominar els principis del Màrqueting online i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals online existents.

  2. Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.

  3. Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.

  4. Dominar les tècniques per a la generació de reputació online positiva sobre una empresa, producte o servei.

  5. Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.

  6. Fomentar l’autoaprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.

  7. Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa, lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el mon online i competència social. .

Programa


UNITAT DIDÀCTICA 1. SOCIAL MEDIA I COMMUNITY MANAGEMENT

1.1. Xarxes socials i comunitats.

1.2. Fixar els objectius d’un projecte online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.

1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.

1.3.1. Funcions i responsabilitats clau del CM com analista web.

1.3.2. Funcions i responsabilitats clau del CM com gestor de la reputació online.

1.4. Com dinamitzar comunitats online.

1.4.1. La web social. Un nou paradigma de la comunicació.

1.5. Com treballar continguts en social media.

1.5.1. El màrqueting de continguts.

 

UNITAT DIDÀCTICA 2. ESTRATÈGIA I CREACIÓ DEL PLA DE MITJANS SOCIALS

2.1. El Pla de Social Media. Criteris d’elaboració i disseny.

2.2. Punt de partida. Anàlisi situacional.

2.2.1. Públic actual.

2.2.2. Posicionament.

2.2.3. Benchmarking.

2.2.4. DAFO.

2.3. Planificació de l’estratègia.

2.3.1. Identificació del target.

2.3.2. Establiment d’objectius i missatge.

2.3.3. Selecció del mix de xarxes i mitjans.

2.3.4. Definició de l’estratègia de continguts: Storytelling.

2.4. Implementació del pla d’acció.

2.4.1. Accions i cronograma previst.

2.4.2. Pressupost i recursos.

2.4.3. Periodicitat i paràmetres de mesura de resultats.

2.5. Avaluació i revisió continuada del Pla de Social Media.

 

 UNITAT DIDÀCTICA 3. FACEBOOK

3.1. Facebook. Característiques principals.

3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?

3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?

3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

 

UNITAT DIDÀCTICA 4. TWITTER

4.1. Twitter. Característiques principals.

4.2. Llenguatge específic de Twitter.

4.3. Com augmentar el número de followers.

 

UNITAT DIDÀCTICA 5. PINTEREST, GOOGLE+, LINKEDIN, IMATGE SOCIAL I VÍDEO MÀRQUETING

5.1. Pinterest, la plataforma visual.

5.2. Google+. Característiques principals.

5.3. LinkedIn. Característiques principals.

5.4. Gestionar els contactes a LinkedIn.

5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a LinkedIn (com millorar un extracte amb paraules clau).

5.6. Imatge social: Instagram, Flikr, Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).

5.7. Principis de videomàrqueting. You Tube, Vimeo i Vine.

 

UNITAT DIDÀCTICA 6. EINES DEL COMMUNITY MANAGER

6.1. Hootsuite i Tweet Deck.

6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.

6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

 

UNITAT DIDÀCTICA 7. MÈTRIQUES I ESTRATÈGIES DE SOCIAL MEDIA

7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.

7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media

 

 

 

Formació 100% subvencionada per:

   
   
         

Qui som


Serveis


Comunicació


Avís legal

Contacte

Mapa Web